Cloud computing maakt het mogelijk om aanzienlijk te besparen op IT kosten. U hoeft niet langer investeringen te doen in servers, hardware, onderhoud en software. Ook voor bedrijven waarvan medewerkers vaak op de baan zijn of thuis werken is cloud computing de ultieme oplossing.
Overal en altijd toegankelijk
Of u nu thuis werkt op uw eigen pc, op kantoor of in het buitenland, u heeft overal toegang tot al uw data.
THE NEXT BIG IDEA ondersteunt klanten bij het gebruik van Dropbox Business.
Dropbox is een clouddienst voor het online opslaan van bestanden. De gebruiker kan met Dropbox bestanden synchroniseren op verschillende apparaten en ze tegelijkertijd delen met vrienden. Dropbox synchroniseert bestanden tussen verschillende computers via de Dropbox-client die hiervoor gebruikmaakt van het internet. De Dropboxclient is beschikbaar voor Windows, Mac en Linux.
Met Dropbox Business ga je nog een stap verder en kan je bedrijf onbeperkt groeien, terwijl je tegelijk volledige controle houdt over belangrijke zakelijke informatie en de activiteiten van gebruikers. De belangrijkste eigenschappen van Dropbox Business:
Toegang op al je apparaten
De bestanden in je Dropbox-map zijn altijd bijgewerkt op elk apparaat dat aan je account is gekoppeld. Sla iets op je laptop op en het wordt automatisch gesynchroniseerd met je pc en je mobiele iOS-, Android-, Windows- of Blackberry-apparaten.
Flexibele opslagruimte
Dankzij Slimme synchronisatie heb je minder zorgen over de beperkingen van de harde schijf. Je kunt al je bestanden en teammappen gewoon vanaf je desktop zien en ze nemen vrijwel geen ruimte in op je harde schijf (tot je ze nodig hebt). Maak schijfruimte vrij door eenvoudig bestanden in de cloud te zetten, terwijl je ze nog steeds vanaf je desktop kunt zien.
Gekoppelde accounts
Geef je zakelijke en persoonlijke bestanden hun eigen plekje. Koppel je persoonlijke en zakelijke Dropbox-accounts aan elkaar. Gevoelige bedrijfsgegevens worden zo gescheiden gehouden van je persoonlijke bestanden. Je hebt met dezelfde aanmeldgegevens toegang tot al je bestanden.
Versiegeschiedenis en bestandsherstel
Dropbox business een back-up van al je bestanden en beschermen ze met een versiegeschiedenis van 120 dagen met bestandsherstel. Je kunt zonder tussenkomst van het IT-team in een handomdraai oude versies of verwijderde bestanden terugzetten.
Wie heeft er een kantoor nodig als je Dropbox Paper hebt?
Dropbox Paper is een product van Dropbox waarmee je in realtime kunt samenwerken met je team. Je kunt samen met je teamleden schrijven, opmerkingen delen, afbeeldingen in documenten opnemen, en meer. Hier lees je een getuigenis van een bedrijf dat volop samenwerkt via Dropbox Paper.
Meer informatie? Neem vrijblijvend contact met:
Rudi D’Hauwers
rudi.dhauwers@thenextbigidea.be
+32 496 577 582